Frequentie

De juiste doelgroep meerdere keren bereiken met dezelfde boodschap, dat is niet eenvoudig. Door de juiste mix van sterke media, garanderen wij frequenties tot vijf keer met één boodschap.  Het is belangrijk dat de frequentie van een boodschap wordt herhaald. De kracht van herhaling is van betekenis op je resultaat. 

Frequentie

Het is belangrijk om je doelgroep vaker te bereiken voor een succesvoller resultaat. Dat is niet een gemakkelijke stelling, maar wij stellen dat je met genoeg aandacht en de juiste strategie dit meerdere keren voor elkaar krijgt. Door te investeren in je doelgroep weet je waar je doelgroep is. Dit doen wij en zo bereiken wij meer effect voor jou. 

Zo bereiken we de doelgroep via verschillende media. We gebruiken andere middelen maar wel dezelfde boodschap. De kracht van de herhaling van de boodschap zorgt voor bekendheid bij de doelgroep en kan zorgen voor de actie waar jij op wacht. 

Bereik-Effect-Creatieve-Communicatie-Zeeland-Frequentie-partners-creatief-reclame-bureau